22 Haziran 2011 Çarşamba

KARDOF - Eğitim Kampı 04-05.06.2011

Bugüne kadar yaptığımız en güzel faaliyetlerden birisiydi bu eğitim kampı ben kampa eşimle beraber katıldım, akşam 21:30 saatlerinde kamp yerine geldiğimde gördüğüm manzara beni heyecanlandırmıştı ilk kez bu kadar çok çadırlı bir kampa katılıyordum. Selamlaşma faslının ardından çadırımı kurmaya başladım bu kamp için basit otomatik kurulumlu çadırlardan getirmiştim yanımda, yaklaşık iki dakika gibi bir sürede hazır olmuştu çadırımız, kısa bir süre sonra yeni gelenlerle kamptaki çadır sayısı 21 olmuştu, çadırları daire çeklinde kurduk ve orada oldukça büyük bir meydan vardı. Yemekten sonra herkes bu meydanda gruplar halinde eğleniyordu. Saatler 24:00’a yaklaştığında ise gece yürüyüşü için toplanmaya başladık.

Fedai ERKOCAOĞLU gece yürüyüşü ile ilgili bilgileri anlattı ve yürüyüş başladı. Herkes belirlenen rotada tek başına yürüyecekti üçer dakika ara ile çıkışlar yapıldı. Ben 6 numara idim gecenin karanlığında ormanın içerisindeki patikadan ilerliyorduk ve bu kadar keyifli olacağı aklımın ucundan bile geçmiyordu doğrusu, ormanda büyük bir sessizlik ve huzur vardı. İlk noktaya geldiğimizde herkesi bekledik ama bir kişi eksiktik Fatih arkadaşımız gelmemişti hemen bir arama ekibi kurularak Fatihi aramaya gittiler geri kalanlarımız ise ikinci noktaya doğru aralıklı devam ettik. İkinci parkur ilkine göre daha keyifliydi vadini içerisinden ilerliyorduk ve sık bir bitki örtüsü vardı ikinci rotanın sona geldiğimizde Fatih arkadaşımızın da bulunduğu haberi geldi yolunu kaybedince kamp alanına geri dönmüştü. Üçüncü rotayı yürümeye başladık bu etap biraz daha zorluydu indiğimiz vadinin birde çıkışı olmalıydı ve öylede oldu saatin geç olmasının da büyük etkileri vardı tabii ki saat 04:00 gibi üçüncü rotayı da bitirdik ve geri kalan yolumuzu tek sıra halinde kamp alanına kadar edam ettik.

Kamp alanına geldiğimizde artık herkes yorulmuştu ve uykusu gelenler çadırlarına çekilip deliksiz bir uyku çektiler, çektiler diyorum çünkü bazılarımız uyumadık gitar eşliğinde şarkılar, türküler söyledik gün ağarmaya yakın bende çadırıma gittim. Saat 6-7 gibi uyandık çok az uymuştuk ama yinede uykumuzu almışız. Ben ve İbrahim Karaman’a göndük dernekten ekipmanları aldık kaya inişi eğitimindeydi sıra dönüşte kızım Eylül’üde götürdük kaya inişi için atış poligonunun arka sırlarındaki kayalıklara gitti, Fedai ERKOCAOĞLU burada bizlere emniyetli kaya inişi hakkında bilgilendirdikten sonra sırayla kaya inişlerini yaptık. Benim ve eşim için çok güzel bir hafta sonu oldu tüm katılımcı arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.