18 Şubat 2011 Cuma

Kravga - Mağras 06 Şubat 2011

KARDOF yeni doğa'da rotamız bu kez Kravga - Mağras

Gezi heyecanı günler öncesinde sarmıştı beni. Şeref ile birlikte günler öncesinden hazırlıklara başlamıştık. Rehberlik görevi bizleri daha da heyecanlı kılıyordu.

Gezi günü gelip çatmıştı. Erkenden Şeref ile birlikte dernek binasında buluştuk ve son hazırlıklarımızı tamamlamaya çalıştık. Bu arada gezi katılımcıları da gelmeye başlamışlardı bile. Anlaşılan tek sabırsızlaşan bizler değildik. Yoklamamızı aldık ve 37 katılımcı ile Kravga'ya hareket ettik.

Kahvaltı için Kravga'da bir kahvehanede mola verdik. Göksu Belediye Başkanı da bizlere kahvaltıda eşlik etti. Yürüyüşümüze oldukça keyifli başladık. Hava açık ve güneşliydi, havanın güzel olması yürüyüşümüzü daha da keyifli yapıyordu.

3-4 küçük şelaleden oluşan güzel bir yere gelmiştik ve burada kısa bir mola verdik. Molanın ardından yürüyüşümüze kaldığımız yerden devam ederek, rüzgar tribünlerine doğru ilerledik. Rakım yükseldikçe, rüzgârda etkisini arttırıyordu. En sonunda rüzgar tribünlerinin yanına varmıştık. Oldukça etkileyiciydiler. Fotoğraf için güzel bir görsellik sağlıyorlardı. Bir yandan yürüyor bir yandan da fotoğraflamaya çalışıyorduk.

Bu arada kış mevsiminin güzelliklerinden olan kar, biz yürüdükçe yoğunluğunu arttırıyordu. Kış aylarında havanın erken kararması nedeniyle, zirve yapmaktan vazgeçtik. Yerel rehberimiz olan 68 yasındaki Kemal amcanın öncülüğünde aşağıya inmeye başladık. Hava kararmış ve iniş patikasını kar örtmüştü. Bu yüzden iniş yolumuzu bulamadık. O anda benim için gezinin keyfi çıkmaya başlamıştı. Öncüler yollandı ve kocaman bir ateş yaktık. Üşüyenler ateşin cömertliğine bırakmışlardı kendilerini.

Sonrasında telsizlerimize “yolu buldum” çağrısı geldi. Herkesin yüzü gülmeye başlamıştı artık. Aracımıza ulaştık ve Göksü Belediyesinin misafirhanesine doğru yola çıktık. Belediyenin bizler için hazırladığı balıkları yedikten sonra, Karaman'a doğru yola çıktık.

İkramlarından ve konuk severliğinden dolayı Göksü Belediyesi Başkanına ve çalışanlara Teşekkür Ediyorum.